Bestelling/verzending
Zo bestel je het perfecte cadeau
Ben je op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau, maar heb je nog wat vragen over het bestelproces? Geen zorgen, hier beantwoorden we de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, of wil je graag wat persoonlijk advies? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice – wij staan voor je klaar om je te helpen!%MCEPASTEBIN%Zo bestel je het perfecte cadeau
Ben je op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau, maar heb je nog wat vragen over het bestelproces? Geen zorgen, hier beantwoorden we de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, of wil je graag wat persoonlijk advies? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice – wij staan voor je klaar om je te helpen!
Hulp Nodig?
Kraamcadeau bestellen.
Bestelling plaatsen
Kies een product naar wens en pas het design aan door de naam aan te passen, lettertype en de kleur. Vervolgens plaats je de bestelling in je winkelmandje door op 'In winkelmandje' te klikken. Vervolgens controleer je de bestelling en klik je op 'Bestelling plaatsen'. Nu kom je in het invoerveld voor de gegevens. Als je deze hebt ingevuld klik je op 'Volgende stap' en hier zie je vervolgens het bezorgmoment. Dan klik je weer op 'Volgende stap' en kies je de gewenste betaalmethode. Nadat je de gegevens en bestelling hebt gecontroleerd vink je aan dat je deze hebt gecontroleerd en ga je akkoord met de algemene voorwaarden door deze aan te vinken. Als laatste klik je op 'Definitief bestellen' en is je bestelling geplaatst en kom je in de betaalomgeving. Nadat je betaald hebt, is de bestelling defintief geplaatst en ontvang je een bevestiging per mail.
Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een orderbevestiging via de mail hebt ontvangen ( Let op: controleer ook je spambox als je geen bevestiging in je inbox hebt ontvangen). Zodra wij jou bestelling hebben in gepakt ontvang je van ons een email met een track&trace code. Via die link in de email kun je het pakketje volgen.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice info@solief.nl
Stuur een mail of bel ons. We zijn heel snel met reageren.
Indien we nog niet hebben verzonden kunt u contact met ons opnemen om uw bestelling te wijzigen.
Jazeker! Bij ons kunt u vanuit buitenland een bestelling plaatsen. Ook kunt u naar het buitenland uw cadeau verzenden bij ons.
Nee! Aangezien we uitgaan van cadeau sturen we geen pakbon of factuur mee met de bestelling. Alle facturen kunt u downloaden via de bevestigingsmail. Hier zult u een linkje zien met DOWNLOAD FACTUUR in het rood.
De bestelling kan geannuleerd worden door contact op te nemen met onze klantenservice. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden op het moment dat jouw bestelling al verpakt en/of verzonden is. In dit geval kun je gebruik maken van
Jazeker! Bij Solief kunt u in de winkelwagen kiezen voor foto eindresultaat. Wanneer u deze optie kiest sturen wij foto van uw cadeau per mail.
Bij Solief kunt u ook zakelijk bestellen en kiezen voor bankoverschrijving bij check out pagina.
Verzending
Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van 1-5 werkdagen (Indien spoed vraag naar mogelijkheden). Jouw bestelling wordt verzonden zodra alle gepersonaliseerde items gereed zijn. Stuur ons zeker een mailtje (info@solief.nl) indien je voor jouw bestelling de levertermijn wil weten.
Feestdagen vallen hier buiten.
Maandag, Woensdag en vrijdag worden alle gepersonaliseerde producten verzonden. Dus heb jij spoed dan kunnen we 1 van deze dagen je bestellingen verzenden. Deze zal je de volgende werkdag ontvangen.
Verzendkosten:
- Nederland:
tot € 75,00 = € 5,95 Vanaf € 75,00 Gratis - Belgie:
tot € 75,00 =€ 7,95 Vanaf € 75,00 Gratis - Europa:
Vanaf €13,95
We verzenden NIET naar de United Kingdom
Bij het afrekenen tonen we alleen de beschikbare verzendopties. Deze worden berekend op basis van gewicht, volume en afleverlocatie.
Binnen Nederland gebruiken we POSTNL. Buitenland gebruiken we DPD
U krijgt per email een track and trace code. Heeft u deze niet ontvangen? Kijk in uw spambox of mail ons