_. ..........
Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een orderbevestiging via de mail hebt ontvangen ( Let op: controleer ook je spambox als je geen bevestiging in je inbox hebt ontvangen). Zodra wij jou bestelling hebben in gepakt ontvang je van ons een email met een track&trace code. Via die link in de email kun je het pakketje volgen.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice info@solief.nl
Bestelling annuleren
De bestelling kan geannuleerd worden door contact op te nemen met onze klantenservice. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden op het moment dat jouw bestelling al verpakt en/of verzonden is. In dit geval kun je gebruik maken van ons retourformulier, of je kunt het pakket weigeren aan de deur bij levering door de bezorger. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te annuleren.
Gevolgen van de annulering
Als je de bestelling annuleert voor verpakking en/of verzending, dan ontvang je alle betalingen terug die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten.
Verzendkosten
Nederland:
Belgie:
Bij het afrekenen tonen we alleen de beschikbare verzendopties. Deze worden berekend op basis van gewicht, volume en afleverlocatie.
Track & Trace
Verzenden naar een ander adres
Afwezig tijdens het bezorgmoment
Levertermijn
Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van 3 werkdagen. Jouw bestelling wordt verzonden zodra alle gepersonaliseerde items gereed zijn. Stuur ons zeker een mailtje (info@solief.nl) indien je voor jouw bestelling de levertermijn wil weten.
Feestdagen vallen hier buiten.
In een enkel geval kan er door de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen.
Bedankt voor het abonneren!
Deze email is geregistreerd!